|
Η Infolex ζήτησε να ξεκινήσουμε μια online καμπάνια η οποία θα επικεντρωνόταν στα 4 ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων που διαθέτει.
Αρχικά δημιουργήθηκε ένα πλάνο που περιελάμβανε sites στα οποία θα διαφημίζοταν η εταιρεία, με τι δημιουργικά, διάρκεια καμπάνιας κλπ.
Στο επόμενο βήμα ετοιμάστηκαν τα δημιουργικά, στα οποία περνούσαν τα μυνήματα με τρόπο σχετικό με το αντικείμενο του κάθε site στο οποίο θα έπαιζε το banner. Για παράδειγμα, το banner του sportime.gr είχε αθλητικό αντικέιμενο, και συσχέτιζε τα 4 πλεονεκτήματα με τον αθλητισμό.
Τα banners οδηγούσαν σε ένα minisite στο οποίο παρουσιάζοταν τα 4 πλεονεκτήματα.
Το slogan της καμπάνιας ήταν "Βάλτε στόχους στην επιλογή εκτυπωτή". Για να υποστηριχτεί το slogan αυτό, ακολουθήσαμε το concept του paintball και των στόχων, και αναπτύξαμε το minisite έτσι ώστε, με παιχνιδιάρικο και ενδιαφέροντα τρόπο, να συμμετέχει ο χρήστης "παίζοντας", ενώ παράλληλα να ενημερώνεται.
Στο minisite αυτό υπήρχε και μια mini παρουσίαση της σειράς προϊόντων και παρουσίαση παράππλευρων υπηρεσιών της εταιρείας.
Η καμπάνια πήγε βάσει στατιστικών πολύ καλά, συγκεντρώνοντας αρκετά χιλιάδες κλικς, ενώ μεγάλη σημασία είχαν και τα μη μετρήσιμα αποτελέσματα όπως το brand awareness.
|
|